środa, 5 września 2018

Wróciłam :) .....


Witajcie kochani !!!!

Jak miło znów tutaj być :)
Wielu z Was pewnie zastanawiało się co jest ?
Dlaczego w "czwartek" nie pojawia się nowy post ?
Dlaczego nic tutaj się nie dzieje ?

Otóż moi drodzy powodów było kilka.
Nie będę "owijać w bawełnę", że brak czasu ..... praca, dom ... masę obowiązków.
Obiecałam sobie pisać prawdę i tak też jest.

Na pewno jednym z powodów był okres wakacyjny ....
Nasz urlop, przygotowania do wyjazdu .... i wczasy, których nigdy nie zapomnę :)
Do dzisiaj gdy tylko słyszę w radiu "Komodo" myślami na pewno jestem znów tam .... w Chorwacji.

Ale to tylko jeden z powodów :(
Pewnego dnia i to właśnie na Przeczycach wydarzyła się pewna sytuacji, która gdzieś mnie przyblokowała a zarazem i zniechęciła.
Zdarzenie to .... bo nie chcę mówić o tym wprost tak mnie jakoś wewnętrznie zabolało, że stwierdziłam zwyczajnie MAM TO W DUPIE.
Po wielu przemyśleniach stwierdziłam jednak, że kurcze przez jedną, dwie czy trzy osoby nie będę rezygnować z czegoś co lubię, co daje mi satysfakcję i poczucie tego, że za parę lat .... ach jak będzie miło oglądać te zdjęcia i wspominać.
Szkoda by było to wszystko zmarnować ... bo nie ukrywajmy ale trochę "pracy" w to włożyłam.
Dużym wsparciem na pewno dla mnie była Beatka, która dzielnie walczyła o bloga :)
Dzięki kochana.
A gdy pierwszy raz od dłuższego czasu tu zajrzałam i obejrzałam statystyki ..... czyli liczbę dziennych wyświetleń to jestem przekonana, że nie tylko Ona czekała z niecierpliwością na kolejny post. :)

A więc powracam .....
Kawał pracy na pewno teraz przede mną , ale dam radę !!!!

Dzisiaj tylko tak króciutko wrzucę Wam kilka zaległych zdjęć.
Nie jestem w stanie nawet chyba powiedzieć kiedy to dokładnie było, ale powoli, powolutku wszystko wróci do normy ;)

OK, już wiem... pamięć wróciła hahahahaha
To są fotki, a właściwie weekend jeszcze przed naszym urlopem.

















A tak moi mili było podczas Naszej nieobecności ....
 





Muszę przyznać, że basen ... a raczej woda w nim była pierwsza klasa !!!





To tyle moi drodzy na dzisiaj.
Do miłego ..... czyli do kolejnego posta .... już wkrótce :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz