sobota, 8 września 2018

Wiatr we włosach ....



Witajcie !!!
Jest sobota, południe.
Śniadanko zjedzone, kawka wypita.
Oczywiście spędzamy ten wolny czas od pracy, czy szkoły .... nad jeziorem przeczyckim.
Jest to jeden z ostatnich weekendów.
Niestety, a może i ..."stety" ten sezon dobiega już końca, co nie oznacza, że nie wybierzemy się już nigdzie z przyczepą.
Dzisiaj jest dzień w którym będziemy świętować Włodka urodziny.
Nie, nie moi drodzy to jeszcze nie 40- stka HAHAHAHAHA. Jeszcze do tej "magicznej" liczby zostały mu dwa lata, zresztą tak jak i mnie ;(
Czyli dla Włodzia najlepsze życzenia - STO LAT.
A podsumowanie imprezki na pewno znajdzie się w którymś z postów. :)

Zatem przygotowania trwają, dziewczyny krzątają się po przedsionku przygotowując pyszności ... a Ja wyrwałam się ukradkiem do siebie, żeby na szybko napisać kilka słów.

 Cały czas zabieram się za ogarnięcie zdjęć i podsumowanie tegorocznych wakacji.
Jak wiecie i mnie dobrze znacie fotek mam po prostu "sto tysięcy" także mam co przeglądać, a niestety... ale wszystkich wrzucić nie mogę hahahah ... choć chyba tak byłoby najprościej.

Dzisiaj,.... żeby nie wypaść z formy ... post z któregoś piątku i Naszej małej niespodzianki .... a właściwie bardzo fajnej przygody.
Obiecane było to już od dawna, ale jak wiadomo nigdy nie było czasu, albo zwyczajnie nie dopisywała Nam pogoda. Złośliwość losu ;))

I tak oto znaleźliśmy się nad Pogorią IV aby popływać motorówką.
I jak to mówią ..." kto bogatemu zabroni" HAHAHAHAHA

Jest takie powiedzenie:....
"Kto z kim przystaje, taki sam się staję".
Przeważnie odnosi się to do osób, które mają "zły" wpływa na Nas, na Naszą osobę, na nasze zachowanie itp.
Czasem jednak jest tak, że poznajemy pewne osoby, przebywamy w ich towarzystwie, spotykamy się z Nimi i wnoszą do Naszego życia, czy też do naszego myślenia nowe oblicze.
Zaczynamy inaczej "myśleć" ... zaczyna być dla Nas ważne zupełnie coś innego.
Chcemy żyć pełną parą, podróżować, zwiedzać  i korzystać z tego życia jak najwięcej .... bo jak dobrze wszyscy wiemy jest ono niesamowicie kruche i krótkie.
Dlatego tak ważne jest to aby przebywać wśród ludzi pozytywnie nastawionych do świata. :)))
I takim oto przemyśleniem kończę to pisanie .... i zapraszam do fotek hahahah













Było SUPER !!!!!
A to moje ulubione zdjęcie :))))


Po powrocie oczywiście pojawiliśmy się na Przeczycach .... na pyszny obiadek.





Na zakończenie oto taka piękna fotka.
I oto i ON.
Mój "uroczy" Boczuś.



Do miłego !!!!

Ps. Kurcze chyba się trochę zasiedziałam przy tym kompie HAHAHAHA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz