wtorek, 29 listopada 2016

PRZECZYCE 2016 ... Przeżyjmy to jeszcze raz !!!

Witajcie !!!
Dzisiaj post ... niespodzianka :)
Zabierałam się do tego już jakiś czas temu, ale problem miałam z programem .ciągle coś nie działało.
A dzisiaj .. a dokładnie wczoraj bardzo późnym wieczorem znalazłam aplikację na telefon.
Teraz filmik " robi " się raz - dwa.
Zdjęcia od razu ściągam z telefonu i nie tracę czasu na zgrywanie ich na komputer itd.

W tym sezonie chyba trochę " przesadziliśmy" hahahaha
Mam tyle zdjęć, że nie ogarniam .... dlatego szczerze powiem, że nie da się skrótu sezonu zrobić w jednym filmie ... jest tego naprawdę tak dużo, że trochę to porozdzielam.
Dzisiaj filmik z sezonu 2016 ... i same Przeczyce.







Powiem... tak ... jeszcze trochę muszę nad tym popracować. Nie podoba mi się jakość tych zdjęć ... na telefonie mam lepszą i jest wyraźniej.
Ekspertem komputerowym nie jestem, niestety .... ale obiecuję poprawę :)

A więc kolejne filmiki niebawem :)

A poniżej kilka fotek z minionego weekendu.
Było trochę "wycieczek", wyjazdów ... praktycznie sobota i niedziela ciągle w "drodze" ... ale zakończone SUKCESEM :)
A o co chodzi i czego dotyczyły ... o tym na pewno w jednym z postów.




Niektórzy czekają już ... albo jeszcze ... do wiosny ;)


A po ciężkim dniu .. coś na ząb ... czyli " miętus " ..... 



I coś na rozgrzewkę :)



Do miłego !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz