wtorek, 6 grudnia 2016

Andrzejki .... Mikołajki .... i coraz bliżej Święta !!!


Ho ho ho .....
Witajcie kochani !!!
Dzisiaj 6 grudnia Mikołajki .... jakże piękny i wspaniały dzień nie tylko dla tych najmłodszych :)
Tego dnia swoim najbliższym rozdajemy miłe, drobne podarunki.
To też czas, gdzie odczuwamy, że już coraz bliżej do Świąt.
Powiem szczerze, że mam wrażenie, że wcześniej bardziej czułam ten klimat.
Jak dla mnie nie ma już tego - czegoś.

Ale mam nadzieję, że wszyscy byliście bardzo grzeczni i każdego z Was odwiedził ten cudny "Pan" z siwą brodą hahahaha.


..... Dzisiaj oczywiście chciałam podsumować miniony weekend ... i nie tylko.
Oczywiście listopad / grudzień to czas, gdzie ciągle coś świętujemy.
Były jeszcze oczywiście Andrzejki. Co niektórzy pewnie bawili się gdzieś na imprezach w barach, knajpach, restauracjach czy zwyczajnie na typowych domówkach.
My w  tym roku wyprawiliśmy sobie Andrzejki spokojnie w domu.
Ja z Damiankiem oczywiście troszkę sobie powróżyliśmy ... była zabawa z woskiem :) .....  a śmiechu było przy tym co nie miara. To dziwne .... ale ... mi wyszedł "książe na koniu" hahaha








A w sobotę .... standardowo ...  bardzo miłe spotkanie z naszą ekipą.
Mieliśmy co oblewać.
Po pierwsze zakup samochodu, po drugie zdany egzamin mojego Artura. Tak się bał i przeżywał ...a  poszło wszystko po naszej myśli. Kochanie jeszcze raz GRATULACJĘ :)
Także świętowaliśmy na całego ... nawet poszło w ruch karaoke.
Najlepiej z nas bawiła się chyba Aurelka.
Przeszła po prostu samą siebie, znam się już z nią tyle lat ale jeszcze "tak zabawnej" jej nie widziałam :) I tak trzymać !!!

















Nawet Ania z Andrzejem nas odwiedzili ... a do tego z Hanią :) ... co prawda jeszcze w brzuszku ale już tuż, tuż.








Czyli tyle się działo. A już za kilka dni kolejne spotkanie.
Czy będzie tez powód do świętowania ? ;)


A na koniec, krótki liścik:

Drogi Święty Mikołaju


na wakacjach jesteś w raju
wiec list piszę byś pamiętał

że niedługo będą święta.


Pewno myślisz ze posypią
się tu prośby o prezenty.
Nie napisze jej, bo, po co -
znasz je wszystkie, jesteś święty!



Kiedy zaczniesz wór pakować
z prezentami Mikołaju
to nam przynieś razem z nimi
mały okruch szczęścia z raju.



Zamiast paczek- niespodzianek
Przynieś spokój, dobre chwile,
tolerancję i życzliwość, miłość..
Czy to jest aż tyle?


Do miłego !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz