niedziela, 6 listopada 2016

Najlepsza kawa "ever" !!!


Witajcie kochani !!!
Dzisiaj zaczynam znów "kulinarnie " ... to jest po prostu złośliwość  losu ... diety ciąg  dalszy ...
 A gdzie się tylko nie obejrzę  albo nie wejdę  na Internet tam tylko o jedzeniu.
I jak tu się odchudzać  ... no nie da się  hahaha.
Wczoraj znalazłam bardzo fajnego bloga .....z przepisami ..."KULINARNEPRZEBOJE.PL".
Zaczęłam  od rogaliczków ... bo były potrzebne tylko trzy składniki  ... no dobra cztery bo jeszcze marmolada :)
Wyszły oczywiście wyśmienite. ... no i szybkie do zrobienia ☺... jest trochę zabawy przy zwijaniu
... Ale .....
Przepis poniżej:
http://kulinarneprzeboje.pl/2016/10/19/rogaliki-3-skladnikowe/




A tak wyglądają. ...




Wczoraj  były idealne do kawki w ..... ??? ... no właśnie .... A gdzie o tym w następnym poście 😆

A wracając  do tematu posta ... bo o nim miała być mowa.
1 - go listopada ... nie wiem czy już o tym wspominałam czy nie ... Ale strasznie nie lubię tego dnia .... źle  na mnie działa :((( ..... 
A więc po objechaniu wszystkich cmentarzy i zapaleniu zniczy ... pojechaliśmy  z "Wlodkami" ... na chwilę na Przeczyce ... na kawkę ... bo tam smakuje najlepiej :) 
Jest to jedyne miejsce jak dla mnie gdzie  się na prawdę  odstresowuje  .... człowiek zapomina tam o  wszystkich problemach .... tylko my ... cisza, spokój, polana, lasek, jezioro i " nasz ogródek"..... czyż nie cudnie :) 









A to niespodzianka jaką  przygotowali nam nasze dzieciaki ..... są  zdolne ..... po mamusiach hahaha 

Oto karpatka Pauliny ....


A to babeczki zrobione  przez Rafała :) 



Pyszności  !!!

Ps. A zapomniałam dodać  ..... My już  przygotowujemy się na nowy sezon hahaha .... zakupy już  małe  zrobione ..... kurier dotarł  :)


Do miłego !!!!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz