niedziela, 18 czerwca 2017

Nie leżę .... nie pachnę ... nadrabiam zaległości !!!


Witajcie kochani !!!
Dzisiaj niedziela .... spokojna niedziela ... czas powrotu do domku po długim weekendzie. Niestety czas szybko leci ... a jeszcze szybciej czas wolny od pracy hahaha.
Ze względu na to, że jak zwykle nigdy nie mam czasu na nic a tym bardziej na takie " papierkowe prace" postanowiłam zabrać  robotę ze sobą  ...  tutaj na Przeczyce. No i ogarnęłam ;)
Mowa tutaj o zdjeciach, których mam mnóstwo i, które czekały długi czas na to aby je posegregować, poprzegladać i ułożyć ładnie w albumach.
Trochę tego się pozbierało.



Co prawda wywołuje tylko zdjecia z wakacji i ferii .... ale jest tego sporo.
Fajnie się do tego później wraca. Cudownie wspomina i na pewno to nie to samo jak obejrzeć je na kompie. Ja jestem tradycjonalistką i preferuje tradycyjne wywoływanie zdjęć. No taka jest :)
Było trochę zabawy bo kupiłam albumy - oczywiście w Pepco hahaha ..... do wklejania, ale miałam pomoc. Beata i Paulina pomagały mi ogarnąć to wszystko :) Dzięki dziewczyny !!!




 Moje piękne nowe albumy ....




Czyż nie cudnie wrócić do takich wspomnień .... mój  kochany Damianek ... czyż nie jest uroczy :)



A na koniec niespodzianka .... 
Coś co znalazłam przypadkiem segregując zdjęcia na kompie. 
Filmik - wspomnienie z ubiegłorocznych wakacji.
HOLANDIA 2016 ..... miłego oglądania !!!



Do miłego! !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz