czwartek, 27 kwietnia 2017

Czarne chmury i ...zwariowana pogoda !!!


Witajcie kochani !!!
I co ... zabieram się dzisiaj za bloga,  a tu co ? ... no cholera znów za oknem śnieg :(
To jest po prostu niewiarygodne, nie chce mi się nawet tego komentować. Majówka przed nami - jutro Już wyjazd a tu proszę.  A miałam się opalać hahaha
Już powiem szczerze, że chce mi sie śmiać z tego wszystkiego, no bo i tak nie mamy na to wpływu. Ważne żeby towarzystwo dopisało i tyle, a z tego co wiem będą wszyscy ... w końcu 😄
Ale o tym co, gdzie, kiedy, jak i po co ???...  o tym w następnym poście zapewne ... A teraz miniony weekend.




No i wypadało by tu znowu zacząć od pogody hahaha.
Oj ... była zwariowana ... słońce, deszcz a do tego wiatr, że chciało głowę  urwać. Ale na Nas nie ma mocnych. Nawet to Nas nie zraziło do tego aby miło i sympatycznie spędzić weekend.

Oczywiście połowę tego czasu spędziliśmy w przyczepie ... Ale daliśmy radę.
Widoki za oknem ciekawe ... jednym słowem pełna inwigilacja hahaha. Nowi sąsiedzi dali nam trochę rozrywki.

A to ich gospodarstwo ....
Agroturystyka pełną parą, owiec co prawda jeszcze nie ma... Ale zapewne niebawem się pojawią hahaha - to taki żarcik oczywiście.


A wracając do Nas ..... czyli wspominałam, że generalnie był to weekend w przyczepie ... no wiadomo było też ognisko no i spacery, spacery i jeszcze raz spacery. Zwiedziliśmy kawał terenu ... Agnieszka - Cinkowa zaprowadziła Nas w takie miejsca, gdzie jeszcze nigdy nie byłam. ..pomimo tego, że na Przeczyce jeżdżę od wielu lat. 
Była to cenna lekcja :) ... I fajnie tak posłuchać i powspominać jak to ona jeździła z rodzicami. 

Do tego poza spacerami i zbieraniem grzybów, no wiadomo trzeba było coś zjeść.
Popis tutaj dał mój  Boczuś ..... zrobił nam pyszne placuszki " po węgiersku " ... postarał się chłopak. Wszyscy byli zachwyceni i stwierdzili, że w majówkę stołują się u Nas ... zapraszamy ☺

Ale żeby nie było, że tak pięknie sam ogarnął.... miał pomoc :)))


Co niektórzy gotowali a pozostała część ekipy też się nie nudziła ...
Dziewczynki rozwiązywały krzyżówki .. tzn. Aga  rozwiązuje ... A my się przyglądamy hahaha



Włodziu bawi się z Marcelkiem ...






          A tu ...uprowadzenie Beatki ... hahaha


A po obfitym obiadku ... czas na spacer 😊















Po przebytych tylu kilometrach co niektórzy zgłodnieli

A innym odbiło hahaha 


No i jak tradycja, to tradycja. ... najlepsze na koniec 


Nie kochani .... to nie to o czym myślicie ....hahaha ... Ja się schylam po grzybka 😂


Ps. A dzisiaj mam jeszcze konkurs dla Was.
CO TO SĄ  PIRAMIDY ????

Odpowiedzi proszę umieszczać w komentarzach, za  najlepszą  odpowiedź oczywiście nagroda - pyszna czekolada z orzechami. 
Konkurs trwa 7 dni. 

Ja chyba już znam zwycięzcę, ale daje Wam pole do popisu.

Do miłego !!!







1 komentarz:

  1. Konkurs rozwiązany. Zwycięzcą okazał się tak jak myślałam Damianek.
    Jego odpowiedź to:
    "PIRAMIDY - to ostrosłupy, w których mieszka faraon z pomagierami".

    OdpowiedzUsuń