czwartek, 13 kwietnia 2017

Grzeczny weekend .... zioła, przedsionki i 5 sekund !!!


Witajcie kochani !!!
Czas leci nieubłaganie, dopiero co pisałam post, że nie czuję Świąt Bożego Narodzenia a tu już kolejne święta przed Nami. MASAKRA
 W tym roku coś przed Wielkanocą jestem mało zorganizowana. Dopiero kończę myć okna w domu hahaha. Chociaż to muszę zrobić, bo z resztą i tak się nie wyrobię.
Poza tym i tak Święta  spędzamy poza domem to nie ma co się przejmować.
Wyjeżdżamy już w piątek, a przepraszam co niektórzy już w czwartek ☺..... Tak się ustawili Nasi Panowie ..... Ale jak to się mówi " kto bogatemu zabroni".
Czyli Święta rodzinnie i z całą ekipą na Przeczycach:) ...jupi !!!

A miniony weekend spędziliśmy bardzo "grzecznie".
Dokończyliśmy co niektóre prace.

Lista Naszych działań wygląda następująco :

1. Zioła, kwiaty posadzone, ciekawe tylko czy coś z tego wyrośnie, bo ogrodniczki z Nas marne.
 Ale było przy tym chociaż trochę śmiechu i zabawy ;)






2. Przedsionki postawione.
Kiedyś miałam w planie nagrać filmik z instrukcją  ich rozkładania ..... Ale to chyba przy Nas nierealne.
Tradycji stała się zadość i standardowo odbyła się "awantura" rodzinna.
Cieszę się, że nie tylko u Nas tak jest. Aga też siedziała z fochem hahaha.
Na szczęście po wbiciu śledzi wszystko wróciło do normy. Buziak na zgodę był :)
A tak prezentują się w całej okazałości .....

przed



po





3. Rozłożenie i zamocowanie żagla.
Zamiast Havany w tym roku mamy nieco inne siedzisko do wspólnego biesiadowania, imprezowania itp..... no co roku musi być coś innego :)











4. Najważniejsza rzecz ... jak dla mnie z tego weekendu ...to moja sesja, a raczej moje jedno zdjęcie  - wymarzone ☺
Trochę mnie to wysiłku kosztowało hahaha ....ale wyszło, a wszystko dzięki Paulinie,  bo dobra z niej
" Pani fotograf ".


A przy okazji kilka fotek naszego krajobrazu :)





 No i żeby nie było .... na Przeczycach też świętowaliśmy " niedzielę palmową " ... a co !!!
















A tu chłopaki rywalizują, który ma dłuższą .... antenę hahahahaha


No i na zakończenie jeszcze jedna fotka ... a raczej trzy ....

Piątkowa gra w 5 sekund była bezcenna :)))))
Można było się sporo nauczyć hahaha
W życiu nie wiedziałam,  że jest "płyn do mycia naczyń w sprayu" 😂




Do miłego !!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz