czwartek, 30 marca 2017

Kolejny weekend, kolejne prace .... i odwiedzamy sąsiadów !!!


Witajcie kochani !!!
i co już jutro piątek, piąteczek , piątunio ..... :)
A do tego ... nie wierzyłam w to, a tu proszę zapowiadają taką piękną pogodę ... w końcu !!!
Zatem jutro zaraz po pracy wyruszamy a dzisiaj ogarniam wszystko co się tylko da.
Dwie godziny spędziłam w kuchni bo wymyśliłam sobie zrobić kapustę z grochem, sałatkę i miałam jeszcze zamiar babeczki ... ale stwierdziłam, że co za dużo ... to " i świnia nie zje" hahaha.
A poza tym mam jeszcze jedną kulinarną niespodziankę ... ale to już na miejscu, a co to będzie  ???? o tym na pewno w kolejnym poście.
Mam nadzieję, że się spodoba :)
Czyli dania gotowe, także na Przeczycach będę tylko leżeć i pachnieć ... albo raczej opalać się hahaha


Wracając do minionego weekendu ....  no to znowu odwaliliśmy kawał dobrej roboty.
Ogródek dokończony ..... czyli wędzarka, grill, zielnik przygotowane.
Konrad załatwił palety także zaczęliśmy już też z nimi działać. Jakieś tam wszyscy pomysły mamy co i jak z nimi zrobić .. ale wszystko wyjdzie w "praniu".
Oczywiście cała foto relacja z kolejnego weekendu poniżej:






A tu proszę ... szefowa rozdaje zadania :)


Boczuś nieco zdziwiony ????




A kobitki im dopingują hahaha



No ale niestety i My musiałyśmy się zabrać do pracy















A teraz przyszedł czas na odwiedziny sąsiadów :)
Było miło, sympatycznie i bardzo wesoło ...jak patrzę na te zdjęcia ... średnia wieku to ok 60+ .. ale My potrafimy się dogadać z każdym hahahaha















A tu tłumaczyłam " pewne sprawy " Włodkowi .. ale sądząc po jego minie chyba się zbytnio nie przejął ....Ach te chłopy ;)



A na koniec .. w drodze do domu zamiast niedzielnego rosołku wizyta w Mr Hamburger :)



Ps. 
No i żeby nie było, że w tygodniu się obijamy hahaha




Do miłego !!!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz