wtorek, 21 lutego 2017

Świętujemy !!!! .... czyli rok Naszego Bloga



Witajcie kochani !!!!
Dzisiaj powinniśmy świętować i to z wielką pompą .... bo nie wszyscy wiedzą ale Nasz blog obchodzi dzisiaj pierwsze urodziny :)
Nawet nie wiem kiedy to zleciało. Ale nie stoimy w miejscu tylko .... działamy dalej.
Piszemy, robimy fotki, filmiki ....  a już niebawem ruszam z Instagramem :)
Sezon już coraz bliżej także będzie o czym pisać na pewno.

Dziękuje moi mili za ten rok. Za to, że jesteście ze mną, że motywujecie do dalszego pisania ... szczególnie w smsach  hahaha i ogólnie do dalszej pracy nad moim blogowaniem. Dzięki 😉

Ten rok, sezon niesie troszkę zmian ..... ale bez obawy .... będzie dobrze, będzie bardzo dobrze.

W miniony weekend mieliśmy kolejne spotkanie a raczej imprezkę i to taką konkretną hahaha.
Powiem nawet, że co niektórzy pobalowali i to chyba za bardzo .... ale przynajmniej mamy pewność, że przyczepa Marcina i Sylwii spełni ich oczekiwania i będą z niej zadowoleni :) Tak została "oblana", że ho ho ...  bo to właśnie u nich się bawiliśmy i opijaliśmy nowy nabytek.
Niestety nie mam jej zdjęć ... ale spokojnie mogę powiedzieć... bo Ja już widziałam, że był to dobry zakup :)

A to krótka fotorelacja .....


















Tak bawiliśmy się w sobotę.
W niedzielę tradycyjnie kawka na Przeczycach ... ale niestety tym razem bez fotek.
A dzisiaj .....
wywiązałam się z obietnicy :) ... i " nurkowałam" z Beatką i Pauliną.
Było super dziewczyny ... i obowiązkowo raz w tygodniu spotykamy się na basenie.
Kto chętny ? ..... zapraszamy :)

Do miłego !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz