czwartek, 27 października 2016

Śpieszmy się kochać .... !!!




Środa  ... godz. 9.26 jestem właśnie w drodze do pracy, w radiu leci piosenka mojej ukochanej Agnieszki Chylińskiej i właśnie  dostaję smsa
" R..... B........ nie żyje "
 ... Szok ... niedowierzanie.... od razu oddzwaniam  i moje pierwsze słowa brzmią  ...
 " co Ty do mnie mówisz, jak to , co się stało " ...
Nie chce pisać kto, czemu, jak ...  powiem tylko  szczerze że życie tak naprawdę  jest główno  warte. Człowiek dzisiaj jest  ...  a jutro go nie ma.
Taka fajna babka ... matka, babcia, żona. .. zawsze uśmiechnięta, zadowolona z życia, radosna ... bardzo dobra osoba, znająca się na żartach ... nawet bym się nie spodziewała ... Tak nagle ... Szok..... Po tym telefonie .. przed oczami przeleciało  mi całe moje życie  ... i może nie powinnam tego pisać ale pomyślałam... kurde ciekawe co by było gdyby to mnie teraz zabrakło ... jak by sobie poradzili .


Czasem jest tak... no dobra nie czasem .. często ... chyba codziennie  .... ze wracam po całym dniu pracy a tu nie ma chwili spokoju ... trzech chłopów  w domu  robi swoje  ... ten chce pogadać .. no bo przecież cały dzień się nie widzieliśmy  ... młody  opowiedzieć o tym co tam wydarzyło się w szkole no i oczywiście  podpytać ... " i co kupicie mi tego pieska " ... A Rafał ... zwyczajnie pomocy w lekcjach ... lubi gdy to mamusia mu wytłumaczy matme czy chemie ...:) A tak na marginesie ... Boże co oni przerabiają w tej szkole  ... Masakra ...
Wkurzam się  czasem tym wszystkim. .. bo  też bym chciała mieć chwilę  dla siebie ... Ale z drugiej strony .... jak tak pomyślę jak życie szybko mija i ucieka ... to stwierdzam ..... ZAWRACAJCIE MI GŁOWĘ  JAK NAJDŁUŻEJ  :)

A podsumowując dzisiejszy post ... kochani.... żyjmy z całych sił, nie odkładajmy rzeczy ważnych na " jutro" i czerpmy z niego jak najwięcej ... żebyśmy mogli kiedyś powiedzieć " warto było " :)

A przede wszystkim otaczajmy się ludźmi, dzięki którym czujemy, że żyjemy.

i dlatego właśnie poniżej kilka fotek z bardzo miło spędzonej niedzieli ......













Cieszmy się każdą chwilą ....
a jesli na czymś Nam na prawdę zależy nie patrzmy na to czy inni to akceptują ... pamiętajmy .....
" ŻYCIE TO NASZA HISTORIA I SPRAWMY BY BYŁA PIĘKNA " :)

Do miłego !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz