niedziela, 21 sierpnia 2016

Wszędzie dobrze .... ale najlepiej ... ???






Witajcie...
no to lecimy dalej ....czyli kończymy skrót z urlopu a jak wiadomo zakończyliśmy go gdzie ?..
oczywiście z Ekipą na Przeczycach no bo jak to się mówi wszędzie dobrze ale na starych
 "śmieciach " najlepiej.
Ja niestety jakoś pechowa ostatnim czasem się zrobiłam ... albo mnie ktoś urzekł hahahaha.. bo sama nie mogłam uwierzyć w to co się działo .. ale może nie będę wracać do tego bo aż jak pomyślę to zaczyna boleć mnie głowa ;) ... "prawie" wszyscy chyba wiedzą o co chodzi.

Także krótki spis poniżej... oczywiście sesja zdjęciowa też była ... a dodam tylko, że imprezowali z nami ... oczywiście oprócz stałych bywalców ( co prawda nie wszystkich ) ... Edyta z Darkiem, Ania z Piotrkiem ( to nasza Ekipa z Holandii ) oraz Sylwia z Uchem .... 

Zaczynamy kulinarnie ... czyli Panowie robią obiad ..... nasz nowy przepis .......
" ziemniaczki kręciołki " hahaha...... z kiełbaską, boczusiem, cebulką ....i nie tylko 








Tu młodsza część Ekipy  ... czyli Damian, Angela i Kamil :)


oraz Bartosz ....





A to My ,,... Ci więksi :))))












Do miłego !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz