piątek, 21 grudnia 2018

Świąteczny klimat ..... już się zaczyna !!!!

Witajcie kochani !!!!
Nareszcie wolne ......
Święta tuż, tuż... coraz bliżej ... nadchodzą wielkimi krokami, ale Ja jakoś nie czuje tych Świąt i tego klimatu.
Choinka niby stoi, lampki na niej błyszczą ...ale powiem Wam szczerze, że wydaję mi się jakby był normalny zwyczajny weekend. I chyba nie tylko Ja tak mam  ;)
W sumie to jestem odrobiona.
Zakupy zrobione, chata posprzątana .. a właściwie to była w ubiegły weekend bo po całym tygodniu wygląda tak jak przed sprzątaniem ...ale bez przesady dom to nie muzeum ;)
Chyba muszę zatrudnić " osobistą " sprzątaczkę bo czterech facetów w mieszkaniu NIE ogarnę hahahahaha
A tak to jest, że ten najstarszy i najmniejszy .....najwięksi bałaganiarze.
Chyba zaczęłam się do tego przyzwyczajać i mieć to zwyczajnie w d.....
Ale nie czas i pora na marudzenie i narzekanie.
Piękny czas przed Nami, piękny rodzinny klimat i tego się trzymajmy !!!!
Jest jednak jeden temat ... który mnie dręczy ... a właściwie to wkur... i nieźle podnosi ciśnienie.
Cały czas zastanawiam się nad tym jakie nastały czasy.
Jak ludzie wokół Nas, którzy w sumie byli dla Nas kiedyś bardzo bliscy, a może tak nam się tylko wydawało ..... potrafią się zachowywać.
Dlaczego w dzisiejszych  czasach jest tyle nienawiści, pogardy i zazdrości ... bo chyba głównie o to chodzi.
"Świat jest mały"
I jak wiadomo "pewne" informację do Nas zwyczajnie docierają.
Nie rozumiem po co ?
Nie rozumiem w jakim celu ?
I zwyczajnie z jakiego powodu, ktoś jest w stanie opowiadać takie bzdury na kogoś temat.
Ludzie kochani .... czy to ważne i istotne kto ile zarabia ? co robi ? co w jego rodzinie się dzieję ?
Ja pier .... czy mnie to obchodzi. NIE
Po co mam zaśmiecać swoją głowę czyimiś sprawami.
Mam swoje życie, swoją pracę, swoją rodzinę i główno to kogo obchodzi co ja robię, ile zarabiam itd.
Sorry .... ale bez przesady.
Każdy powinien zająć się sobą ... a nie interesować czyimś życiem.
Takie jest moje zdanie i tak uważam.
Koniec....Kropka.

Co chciałam to napisałam hahahahaha

A teraz wróćmy do tematu Świąt i wielkich przygotować.
Tak jak już pisałam .... mieszkanie posprzątane, choinka ubrana, przeczyce odwiedzone i nawet karpie zakupione hahahahah
Można świętować. :)

Jeszcze tylko kilka fotek do obejrzenia :

Dla tych co nie widzieli .....
Przeczyce - Zimą



I coraz puściej w ogródku ...
I tu znów wypadało by napisać kilka słów ...
Ale chyba i tak nie ma to sensu .....
A więc ... przemilczę



I taki "obrusik " Nam się zrobił ...


Myszki Miki teraz na czasie i w modzie ....
Szkoda, że nie widzieliście mojej nowej piżamki hahahahaha



I jedziemy po rybki ....
Wiadomo gdzie ...




I nie ma to jak "sztuczny" i głupi uśmiech hahahaha


I zwyczajny " zez" w sejfie ... hahahahahaha


Ale najważniejsze, że rybki kupione ..
A kolejki ..prawie jak za czasów PRL- u ;)




I co ...
Byle do Świąt ...
Świąteczny klimat ... już się zaczyna ...  nawet i w sklepach ...


A to ...
Mój ulubiony klimat .... i to co kocham najbardziej ....
RELAKS :)
 

Moi kochani ...
Ze względu na to, że to już jest na pewno ostatni post przed Świętami, chciałam Wam złożyć życznia.
Wiem, że z większością z Was będę się słyszeć, a nawet i widzieć ... ale ...tak oficjalnie :

ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIM ...
ZDROWYCH, POGODNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA
PRZEPEŁNIONYCH SPOKOJEM, MIŁOŚCIĄ I RODZINNYM CIEPŁEM 
ORAZ
POMYŚLNOŚCI I SUKCESÓW W NADCHODZĄCYM NOWYM 2019 ROKU :)


Do miłego !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz