czwartek, 7 lipca 2016

Jak pożytecznie wykorzystać wolny czas ... w ... ;)

Witajcie kochani !
Dzisiejszy  post nietypowo bo prosto z Sosnowca... wolny czas  postanowiłam wykorzystać na coś pożytecznego :) ...
Ogólnie  cały tydzień  w biegu ... ciągle  coś  ... wpadam tylko po pracy coś  zjeść  i zaraz gdzieś  z Arturem  lecimy ... ale to dobrze bo czas szybko leci a jutro już  piątek i ... Przeczyce.
W miniony weekend wiele się  nie działo. . My przyjechalismy  dopiero  w sobotę  bo w piątek  imprezowalismy u znajomych ... trzeba było  powspominać Holandię  ... i pochwalić  się  " niemilą" niespodzianką  z wczasów  :(  .... ale Jak to się  mówi  " życie  " ... najważniejsze  że wróciliśmy  cali i zdrowi a pieniądze  ... rzecz nabyta :)

Ale wracając  do Przeczyc. ..
kilka fotek oczywiście  poniżej  .....na przyszły  tydzień  bardziej  się  postaram jeśli  chodzi o zdjęcia bo tylko mam kilka ...
Oczywiście  szaleństwo  w basenie było, spacer też  ... niestety nie udał się  wypad na lane piwko ale pojawili się " goście " ... odbijemy to w sobotę  :)





Chłopaki wkręcili mi ostatnio temat działki. .. więc  poszukiwania już  są ;)
Poza tym byliśmy obejrzeć  kemping w Imielinie... moje zdanie jest takie .... kemping ok bardzo miła obsługa, czysciutko, sanitariaty ... jeden minus ... nie ma " tego czegoś " ... takiego klimatu jak tu :).
Owszem jako wypad na jeden weekend TAK ( już  niebawem ) ... ale nie na cały sezon.
Ale to jest oczywiście moja opinia :)
 
Do miłego !!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz