poniedziałek, 9 maja 2016

Po prostu !!!


      Dzisiejszy post zaczynam zupełnie inaczej od wszystkich pozostałych ....
Nie wiem może to powód ostatnich przemyśleń, rozmów albo też zachowań.
Uwielbiam ten kawałek .... tą muzykę i tekst...

" Nie ważne jest jak widzą mnie, nie myślę o tym wcale
Od teraz trzeba wiedzieć jak radzić sobie dalej ...."

Bo własnie dokładnie tak jest ... nie róbmy czegoś bo tak wypada, bo tak jest ładnie, dobrze ... bo tak być powinno .... bo inni patrzą .... najważniejsze w życiu jest to aby być SZCZĘŚLIWYM ......
Ja jestem :)

A więc z dedykacją dla wszystkich .." Po prostu żyj " .....



   To był taki krótki wstęp ...  a teraz zaczynam jak zwykle :)

Kolejny weekend za nami. Nie mogę uwierzyć w to jak ten czas leci....
 Dzień za dniem, tydzień za tygodniem, miesiąc za miesiącem. Dopiero co szykowaliśmy się do imprezy sylwestrowej a mamy już maj ... cudny miesiąc.. jeszcze jak pogoda dopisuje ... słoneczko świeci to " żyć nie umierać "... i tak też było ostatnio ... pięknie :) .... 
A nawet mogę powiedzieć zdrowo i sportowo.












Ekipa dopisała .. no może z małymi wyjątkami ale jak to mówią ...." ktoś musi pracować aby ktoś mógł leżeć " hahahaha

Agnieszka spisała się na medal :)  Koszulki, które załatwiła są po prostu zaje.... i na prawdę robią wrażenie. Mam nadzieję, że na kolejne spotkanie będą mieć je wszyscy ... bez wyjątków.
Jak widać na załączonym obrazku ... prezentują się rewelacyjnie ...






No i na zakończenie ..... dekorowanie " HAVANY" ... oczywiście kto ? ... Arek ...


Zostało jeszcze tylko jej pomalowanie ... wiem wiem podobno Ja obiecałam to zrobić :)
Niestety nie udało się w niedzielę .. no ale co się odwlecze to nie uciecze ... zrobię to w najbliższy weekend ...w sobotę :)

Do miłego !!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz