wtorek, 17 maja 2016

Dmuchawce, latawce ....



Witajcie,
właśnie dostałam opierdziel, że się obijam więc mając wolną chwilkę zabieram się od razu do roboty.
Nie mam co prawda dzisiaj weny ... bo ciśnienie mnie chyba  rozniesie ale krótki spis i kilka fotek z ostatniego wypadu na pewno będzie.

Jak wspomniałam w ostatnim poście trzeba było opić Lelki urodziny ,co prawda Ja tylko "HELENĄ" ale tak to jest czasami jak trzeba "robić" za kierowcę. Ale to nadrobimy .. :)
W niedzielę mieliśmy rocznice I Komunii Św. naszego Damianka więc na Przeczycach spędziliśmy tylko sobotę.
 Jak zwykle było wesoło i pracowicie, pojawili się też goście. 
Marcin z Sylwią zrobili Marcelkowi niezłą niespodziankę .... fura zrobiła wrażenie. 
Jak widać na zdjęciach prezent się spodobał, nawet Damianek załapał się na przejażdżkę.
A i jeszcze jedna wiadomość ....
chyba zaraziły się kolejne osoby naszym "cudnym" hobby, bo w planach są pewne zakupy. 
Ja się cieszę i trzymam kciuki  .... a wolne miejsce czeka :)







Z dedykacją : " Ruda tańczy jak szalona " HAHAHA   .... ach te rude ....i nie chodzi tu tylko o to, że jest to ulubiona piosenka " Pączka "  
( wtajemniczeni wiedzą o co chodzi ).

                                      


A poniżej kilka fotek .....











I kolejne zajęcie Naszych Panów ... ale płotek wyszedł "bomba"





A teraz już zabawa dla tych małych i tych dużych ... czyli " puszczamy " latawce :)


                                 

                                 

Do miłego :)
Pa, pa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz