czwartek, 21 grudnia 2017

Święta .... TUŻ... TUŻ .....


HO HO HO !
Witajcie kochani, jestem .... i żyję. Trochę zaniedbałam bloga, bo dawno mnie nie było .... ale tak wciągnęłam się w wir świątecznych zakupów i porządków, że straciłam rachubę :)
A tak na poważnie .... 
nic takiego szczególnego się nie działo co mogłoby Was zainteresować i czym mogłabym się podzielić.
Rzeczywiście porządki, kolejny mały remoncik i bieganina między domem a Castoramą.
Ale na reszcie mamy już to za sobą.
Przed Nami piękny czas ..... czyli Święta Bożego Narodzenia, które uwielbiam :)
Czas spędzony z najbliższymi, z rodziną ... bez pośpiechu, bieganiny. 
Kocham ten klimat .... zapach świeżej choinki, domowych potraw, prezenty ... no i najpiękniejsza jak dla mnie kolacja wigilijna.
W ten dzień zapominamy o wszystkich swoich problemach, zmartwieniach ..... żyjemy i cieszymy się chwilą.


Wiadomo jak to bywa w życiu codziennym. 
Każdy z Nas ma swoje " bolączki". Jedni mają problemy finansowe czy zdrowotne, u innych rodzinne, czy też problemy z dziećmi a jeszcze inni zupełnie co innego.
Mimo tego, że wielu sądzi inaczej .... u Nas też nie jest idealnie.

Ale nie ważne co by to było ..... cieszmy się z każdego dnia ...  bo życie jest tylko jedno.

Zrobiło się trochę sentymentalnie .... ale ten " czas" i ta chwila tak działa.
Końcówka roku ... i jego podsumowanie.
Pamiętam dopiero jak stawiałam sobie cele na ten mijający 2017 rok hahaha ....... a tu już jego praktycznie koniec.

Moi drodzy ....
zapewne z niektórymi z Was będziemy się widzieć osobiście ... jak nie w Święta ... 
to w Sylwestra .... ale  już dziś .... życzę Wam

przede wszystkim ZDROWIA, bo ono jest najważniejsze ...... MIŁOŚCI, bo dzięki niej jesteśmy radośni i szczęśliwsi ...... MĄDROŚCI, żeby była z Wami w najważniejszych momentach.
Żebyście nauczyli się doceniać to co Wam się przydarza, bo każda rzecz ma swoją przyczynę i skutek. ...... oraz UŚMIECHU, takiego zwykłego. Codziennego.

To tyle ode mnie :):):)

Ten post będzie krótki, tak jak wspomniałam .... nuda, nuda i jeszcze raz nuda hahahaha.
Ale na koniec powiem tylko tyle, że filmik - czyli podsumowanie tego sezonu już prawie gotowy. Myślę, że pojawi się jeszcze przed Świętami.

A poniżej jeszcze kilka fotek, z którejś z niedzieli. 
Czyli wypad na kawkę na Przeczyce. Miało być ciacho i kawa a wyszło jak zwykle inaczej .... ach te baby !!!!



Chyba zaczynamy już tęsknic za tym miejscem :(




My nie możemy doczekać się kolejnego sezonu ... a co niektórzy jeszcze nie zakończyli poprzedniego 
Hahaha


Do miłego !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz