czwartek, 2 czerwca 2016

Dzień Matki, opalanko i totalne lenistwo !!!



Witam serdecznie !!!
sama nie wiem od czego zacząć.... patrząc na dzisiejszą pogodę za oknem opadłam totalnie z sił.
Ale kolejny weekend już przed nami więc trzeba się ogarnąć.
Wkleję kilka fotek z ostatniego pobytu, chociaż powiem szczerze, że szału nie zrobiłam ....  i nie mam ich za wiele. Niby weekend był długi bo siedzieliśmy na Przeczycach cztery dni... bo już od Bożego Ciała albo jak to woli od Dnia Matki ale coś się obijałam widocznie. 
Lenistwo było nieziemskie hahaha
Dzień Matki czyli czwartek spędziliśmy baardzo miło, w końcu odwiedziła Nas moja mama :)
... mam nadzieję, że to jej nie ostatnia wizyta hahaha ... byli również rodzice Grześka, którzy już zapowiedzieli kolejne spotkanie.




A kolejne dni zleciały jeszcze szybciej...
Lenistwo, opalanko, spacerki itp . ... bo pogoda była po prostu "cudna"










Część ekipy ... czyli " CINKI" ten weekend mieli bardziej urozmaicony.
Kilka dni spędzili na campingu w Otmuchowie.



... oj było w sobotę jak wrócili co opowiadać :)



Nie była bym sobą gdybym oczywiście nie wspomniała o sobotniej imprezce na Havanie.
Oj były tańce .... Niestety nie mam żadnych zdjęć ale jak tylko uda mi się coś załatwić od Arka to na pewno dodam ...




To co ...  do zobaczenia w sobotę !!!
 .... bo Ja, Artur, Aurelka i Grześ bawimy się jutro na weselu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz